• Gratis bezorging, behalve retour
  • Eenvoudig besteld
  • Achteraf betaling mogelijk
  • Voordelige prijzen

Veelgestelde vragen

U vindt hier de antwoorden op de meest gestelde vragen. Uw vraag niet gevonden? Neem dan gerust even contact met ons op via onze handige chatservice of per e-mail.

Wat zijn de levertijden van de zorghulpmiddelen?

De levertijd varieert per hulpmiddel, daarom staat dit onderaan elke productbeschrijving vermeld. Veel hulpmiddelen zijn binnen drie werkdagen bij u bezorgbaar. Indien het hulpmiddel niet op voorraad is, zal de levertijd enkele werkdagen langer zijn. Indien dit het geval is, staat dit bij het hulpmiddel onderaan de informatie vermeld.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres dan mijn eigen adres laten bezorgen?

Dit is geen probleem. Het adres wat wordt ingevuld op de afrekenpagina is het bezorgadres. Hier kunt u dus een adres naar wens invullen.

Wat als een zorghulpmiddel niet binnen de verwachte levertijd wordt geleverd?

Indien het ons door overmacht niet lukt om uw bestelling binnen de aangegeven levertijd te leveren, zult u per e-mail op de hoogte worden gesteld. Maar uiteraard zal er alles aan worden gedaan om het hulpmiddel snel bij u te kunnen afleveren. In bepaalde gevallen zijn wij echter afhankelijk van derden.

Met welke voorwaarden kan ik een beroep doen op garantie?

Wij leiden de garantietermijn af uit de gemiddelde levensduur van het betreffende hulpmiddel. Wilt u beroep doen op uw garantie, stuur dan een kopie van uw geldig aankoopbewijs per e-mail naar info@podobrace.nl. Geef hierbij duidelijk aan om welk hulpmiddel het gaat en waarom het een ondeugdelijk product is.

Binnen welke termijn kan ik hulpmiddelen retour zenden?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst, zonder opgave van reden te annuleren. Na het doorgeven van de annulering, heeft u nogmaals 14 dagen om het hulpmiddel retour te sturen. U krijgt vervolgens het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug gestort. De kosten voor het retour sturen van u thuis naar de webwinkel zijn wel voor uw eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via: info@podobrace.nl. Wij zullen binnen 14 dagen na aanmelding van uw annulering, het aankoopbedrag terugstorten.

Komen alle hulpmiddelen in aanmerking om te worden geretourneerd?

Hygiëneproducten kunnen alleen worden geretourneerd wanneer de hygiëneverpakking niet geopend is. Dit omdat we de hygiëne van de hulpmiddelen graag voor u willen kunnen waarborgen. Indien uw product is aangemerkt als een hygiëneproduct, is dit vermeld onderaan in de productbeschrijving op de webwinkel.

Welke termijnen zijn bij retourneren belangrijk?

Het product dient binnen 14 dagen na aankoop te zijn geretourneerd en te zijn ontvangen bij de leverancier. Wilt u een product retourneren, neemt u dan contact met ons op via: info@podobrace.nl. U zult vervolgens een retourneringsformulier ontvangen, dat u dient bij te voegen bij het te retourneren hulpmiddel.

Hoe krijg ik mijn geld terug na mijn retourzending?

Na ontvangst van het hulpmiddel (binnen de gestelde retourtermijn) door de leverancier, zal binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag worden teruggestort. Retourkosten zijn voor uw rekening. Bezorgkosten zijn voor onze rekening. Zo proberen we een eerlijke verdeling te creëren.

Stel je vraag aan Olaf

Contact met Monozorg

We zijn bereikbaar per e-mail (info@podobrace.nl), via het chatsysteem of telefonisch via 085-2010818. We zijn geen groot bedrijf en kunnen daarom niet altijd telefonisch bereikbaar zijn. Indien we niet telefonisch bereikbaar zijn, kunt u een e-mail sturen. Deze worden zo snel mogelijk beantwoord (vaak ook tijdens weekenden).