Klachtenbeleid

We proberen uw bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Echter kan het bijvoorbeeld gebeuren dat per ongeluk uw e-mail wordt vergeten of in de spambox wordt ontvangen. Ook kan het gebeuren dat een bestelling niet of te laat wordt bezorgd. We proberen echter dergelijke zaken zoveel mogelijk te voorkomen.

Heeft u desondanks toch een mindere ervaring en wilt u dit bij ons kwijt? Dank kunt u gerust even contact met ons opnemen via 0595 – 850757, ons handige chatsysteem of via info@monozorg.nl.

Leidt dit niet tot een geschikte oplossing? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Samen werken wij graag aan een geschikte oplossing.